Nakupujete nové spotrebiče do domácnosti? Potom si neváhajte pridať aj našu dopravu.

Doprava Premium

Prinášame Vám novinku - Dopravu Premium, ktorá zahŕňa vynesenie, inštaláciu, odvoz obalov a starého spotrebiča.

Pri službe Doprava Premium bude na Vašu adresu tovar doručený do 3 až 6 pracovných dní (táto lehota môže byť ovplyvnená dohodnutím termínu medzi logistickým tímom a zákazníkom). Službu Doprava Premium zabezpečuje náš partner PLANEO. Pracovníci spoločnosti PLANEO Vás budú kontaktovať a dohodnú si s Vami dátum dodania. Doručenie tovaru realizuje dvojčlenná posádka PLANEO, vyškolená v oblasti logistiky, komunikácie a zapájania spotrebičov. 
 

Inštalácia spotrebiča: pripojenie voľne stojaceho spotrebiča k vopred pripraveným prívodom elektrickej energie, prívodu vody, prívodu odpadu a pod.* 
Službu inštalácie neposkytujeme na vstavané spotrebiče, plynové a elektrické zariadenia vyžadujúce certifikovaného odborníka (sporáky, rúry, varné dosky, klimatizácie a pod.), otáčanie otvárania dvierok na chladničkách a sušičkách bielizne, montáž spotrebičov, kde je potrebný mechanický zásah (odsávače pár, ohrievače vody, medzikusy, predlžovanie prívodov sietí - voda, odpad, elektrika a pod.)
*Zákazník bude požiadaný o zabezpečenie asistencie pri manipulácii nadmerného alebo nadrozmerného tovaru. V prípade americkej chladničky (SBS) potrebujú naši zamestnanci asistenciu v podobe jedného človeka na pomoc pri vynáške spotrebiča a jedného človeka na odpratávanie prekážok a otváranie dverí.

Odvoz starého spotrebiča: spotrebič musí byť demontovaný a odpojený od všetkých sietí, zbavený nečistôt a vody a pripravený pri prvých dverách.
 

Doručenie na adresu

Pri službe Doručenie na adresu expedujeme Váš tovar po prvé dvere obvykle do dvoch pracovných dní.
O presnom dni expedície a dodaní tovaru špedičnou spoločnosťou Vás budeme informovať e-mailom.

Vyberte si dopravu, ktorá Vám najviac vyhovuje:
 

 

Prekážky pri dovoze spotrebiča: dodanie tovaru zákazníkovi je možné pri splnení určitých podmienok za predpokladu, že nevznikajú prekážky pri doručení.

Pod prekážkami sa rozumejú napríklad: schody – točité, na podkrovie, sklenené schodisko, nespevnená cesta/chodník, poľná alebo lesná cesta, nepripravené alebo nevhodne pripravené prívody k sieťam, iné prekážky (extrémne zrážky, chlad, vietor, záplavy, námraza, snehová kalamita, dopravná situácia, prekážky a riziká spojené so vznikom škody na majetku/tovare alebo ohrozujúce zdravie rozvozovej posádky).
Rozvozový tím je oprávnený odmietnuť rozvoz tovaru v prípade, že je neumožnený prístup pre doručenie „pred dvere“ (bez prístupovej cesty, strážny pes atď.),   nepostačujúci manipulačný priestor na manipuláciu so spotrebičom. Prekážku môžu tvoriť úzke dvere alebo zárubne, prekážajúci nábytok, sanita a pod.  V prípade prekážok spomenutých vyššie môže byť tovar po dohode so zákazníkom doručený v iný termín alebo na iné prístupné miesto.